19 januari

Imorse ringde klockan 8.30. Jag kände att jag var värd sovmorgon idag! Steg upp efter ett par snoozningar och begav mig ut på en joggingrunda! Sen väckte jag älsklingen när jag kom in igen, vi åt frukost och begav oss till skolan. Tre lektioner idag. Ganska skön skoldag trots allt.

När jag vandrat hemåt gjorde jag lite mellanmål innan jag joggade ner till friskis & svettis. Passet var lika jobbigt som förra gången men tack för att det inte var lika varmt den här gången =)

Nu har jag tvättat, kollat på idrottsgalan och städat lite inför morgondagen. Jag och min älskling fyller 1 år!
Grattis till oss! :) .. Eftersom vi båda tränar imorgon så ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Jag ska laga middag och vi ska ha det allmänt mysigt!

Jag trivs väldigt bra med livet just nu! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback