Antikrundan

Har nyss ätit middag. Lax och potatis mm stod på matsedeln idag! Det var hur gott som helst! Tittade samtidigt lite på antikrundan som jag tycker kan vara ganska bra ibland =) Idag fanns det inget bättre och då duger det!

För att göra en lång historia kort kan jag ju resumera min dag lite snabbt. Gick upp kvart i sju. Började fotbollsgym halv åtta. Spel stod på schemat och attans va trött jag var efter dagens första pass!

Resan bar vidare mot utomhusisplanen (?:p) som ligger vid bandyhallen btw =) skridskor var dagens lektion på idrotten! Att jag fick världens sämsta skridskor gjorde inte saken bättre. Men lite kul var det ju! ;)

Lunch, biologi, fysik, matte.

Hem, äta mellanmål, power nap, träning!

En dag som såg ut som många andra! Nu äre igång igen! Morgondagen kommer dock inte se särskilt 'vanlig' ut. Träning står på schemat. Det är inte en vanlighet på fredagar! Men gött äre!

Nu väntar fysikboken!

Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback