Congratulations! :)

Idag fyller Helena 18 ju! Grattis grattis! :) Kanske blir det krogen nästa helg också! Hujamej! ;) haha!



Fredagen bestod av skola, träning, förfest/kalas och utgång! .. Det var Evve som firades för att hon (också!) fyllt 18! En kväll att minnas! Tack alla :D Och grattis igen Evve! :)



Igår gjorde jag lite saker som är bra att göra. Städa, laga mat och så lite plugg på de. Framåt kvällen knalla jag ner mot staden där min älskade mötte upp mig. Vi hämtade ut biljetter till Wallander - Hämnden innan vi gick vidare till Grekiska kolgrillbaren som han bjöd mig på. (Som ett litet tillskott till födelsedagspresenten! mycket födelsedagar nu ;) Maten var huuur god som helst! Har ätit där en gång tidigare och hade jag en fet plånbok och en kropp som kunde ta emot vilken skit som helst skulle jag lätt kunna leva på den maten ;) .. Tack för en underbar kväll! som för övrigt slutade med massa massage innan vi stört somnade med massor av ljus tända! haha. Kunde gått illa!

Nu antar jag att ni inte orkar läsa mer, haha! Jag ska bege mig tillbaka till fysikböckerna. Idag har jag förresten pluggat, tränat och hälsat på Helena en sväng!

Tack för mig! Och tack för en TOPPENhelg!


Kommentarer
Postat av: Helena

Lätt att det blir utgång! ;) Snygg bild! Haha

2009-01-13 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback