Helgen

Hej allihop! (som Blondinbella hade sagt ;)
Det var ett tag sen jag dokumenterade i bloggen. Orsakerna ligger mest i att jag gjort så mycket roligt på sistone! Helgen var verkligen kanon!

Fredagen blev som jag skrev i förra inlägget. På lördagen ringde klockan tidigt. Jag åt frukost och gjorde mig i ordning innan jag knallade ner till stationen. 9.15 gick bussen mot Karlskoga där pappa kom och hämtade mig. Jag övningskörde lite innan vi åkte hemåt. Lena Karl och Siri var hemma hos oss, det är alltid lika mysigt att träffa dom underbara personerna! :)

Framåt eftermiddagen blev det lite övningskörning igen innan jag knallade till Fia. Vi + Emelie var och tittade på innebandy. Sen gick vi till Ralfs och åt pizza. Sen kom Lina också! och Fia och jag fick våra presenter :) En varsin silverring med "vänner" ingraverat på framsidan och våra namn graverat i ringen. (Lina Mikkiz Sofia Emelie). Kanonglad blev jag! Den är verkligen hur fin som helst! Resten av kvällen spenderades på Melkers. Trevligt! Tack tjejer!

Igår ringde klockan tidigt igen. Jag övningskörde in till Karlskoga och därifrån gick bussen 8.55 tillbaka till Västerås. Väl framme kom Rune och hämtade mig. Jag städade lägenheten sen vandrade jag och Patrik ner på stan. Jag löpte lite bra-ha saker som en frisörsax, smink, schalar, hårfärg osv! .. Sen gick jag till fotbollshallen. Träning väntade. Skönt och träna igen efter allt jag ätit under helgen. Haha. Kvällen bestod av handbollstittande, mat från Spicy, sällskap av Patrik, Helena och Pelle, klippning, färgning, godisätande och filmtittande. Kanon!

Nu ska jag byta om och jogga till Friskis & Svettis: styrka! Guuu va göött!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback