Nationellt prov

Anledningen till att jag bloggar är nog mest för att jag själv tycker att det är skönt att skriva av sig, som man kallar det. på något sätt känns det som att man tillägnar en liten stund nästan varje dag och tänker efter vad man själv har åstadkommit under dagen. I like it! Min dag idag då:

Den började tidigt med fotbollsgym. En bra träning med bra "go" i gruppen. Det börjar bli bättre det där med fotbollsgymnasiet. Senare åkte vi skridskor på idrotten! Det gick mycket bättre än sist och det var faktiskt riktigt roligt! - och ganska jobbigt! Haha. Biologin efter lunch var totalt värdelös, som vanligt. Sen gjorde jag endel på fysiken som var dubbelpass, två timmar.

Efter skolan kom Amanda och hämtade mig (med bilen! den jäveln har ju fått körkort! ;) Vi åkte och handlade innan jag joggade ner till träningen. Lite intervaller och sådär innan vi gick in i plåthallen. Nu har jag just ätit lite kvällsmat. Tänkte lägga mig i sängen och läsa igenom lite anteckningar, för imorgon smäller det! Haha. Jag tar det inte direkt på fullt allvar. Mitt betyg är inte så utsatt, så att säga.

Tack för mig. Imorgon är det äntligen helg! Jag ska tillbringa kvällen tillsammans med min underbara pojkvän! Vi ska laga tacos och äta lite smått och gott som jag handlat idag. Jag längtar redan! Men först blire som sagt fysikprov i 3h och 20 min, tyskalektion, samhällslektion, plugga, gymmet och träning. Haha! Kul liv!

Den som väntar på nåt gott........... :)


pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback