onsdag 21 januari

Idag började vi skolan 11.50, vilket innebar rejäl sovmorgon! Jag vaknade upp bredvid min sötnos 8.50, utvilad! klockan hann inte ens ringa.

Igår lagade vi middag. Jag gjorde en "Special- Flygande Jakob". Det var verkligen huur gott som helst! Till det blev det hasselbackspotatis och sallad. Sen fruktsallad till efterrätt! :)
 
Jag fick ett jättefint armband som ettårspresent och sen skrapade vi lite lotter. 10 kr blev den totala vinsten! haha ..

Efter en sen middag var vi helt slut och somnade båda två.

Idag då...

Skolan började med matte. Vi fick tillbaka de nationella proven i fysik. En chock från min sida - mvg! Alltid lika roligt! men kanske ännu lite roligare den här gången :) Skoldagen fortsatte sedan med två timmars svenska. Vi håller på med ett dramaprojekt. Vi jobbar faktiskt på som attan varje lektion! Nu är det bara börja lära sig alla repliker. Shit säger jag. Inte så lite!

Efter skolan var det dags för trippelbollträning. Mycket volleyboll, det var kul! Bra spel - positivt! Sen stack jag, Carro och Nathalie ner till gymmet en sväng.

Sen kom Rune (Patriks pappa) och hämtade mig vid skolan. Vi åkte och tittade på en cykel sen övningskörde jag för första gången med honom. Det var svårt att köra en helt annorlunda bil jämfört med vår men det blev bättre och bättre! :)

Nu tittar jag på handboll, har nyss ätit fruktsallad från igår och ska strax börja plugga inför kemiredovisningen imorgon. Även tyskaredovisningen på fredag. Wish me good luck!

puss på världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback