Skola

Det är oftast tungt att gå till skolan tycker jag. Idag var det extra tungt; första dagen efter ett riktigt skönt lov! Ett lov där jag kunnat tagit det lugnt, sovit mycket men ändå hunnit med så mycket roliga och bra saker!

Att komma tillbaka till vardagen är för mig någon slags vana. Jag vet vad som väntar och det krävs mycket energi för att kunna genomföra allt som ska genomföras. Försäsongen börjar imorgon och därefter väntar många timmars träning, flås och massor av jävlar anamma för att orka med vad som krävs för att nå toppen!

Skolan kommer också ta mycket tid. Många timmars pluggande, koncentration och stillasittande mitt i allt detta.

Jag ser fram emot ett skönt sommarlov med hela vårterminen framför mig. En termin full av glädje och ljusa tider! En termin som ska få min kropp att bli vältränad och mitt huvud att bli något smartare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback