Torsdag

Jag känner att jag har haft lite brist på rubriker på sistone. På tal om ingenting..

Imorse ringde klockan 6.30. Tjugo i gick jag upp. 7.30 började fotbollgym. Helt okej träning idag! Lite drygt att träna finter men sånt är också bra ibland :) Bäckis var snäll och skjutsade bla mig till Rudbeck efter träningen. Då såg vi att idrotten var inställd. Kanske inte bästa lektionen att vara inställd men det var ganska skönt ändå! :)

Efter lunch var det kemiredovisning. Gick väl okej, men inte mer. Sen var det fysik och matte. Helt ok. Annars har det väl varit som vanligt. Träning, duscha, kvällsmat och nu sitter jag här. Har just kollat klart ett avsnitt av OTH som jag började på innan träningen. Det var grymt! I helgen ska jag se avsnitt 14 av säsong 6. Innan dess lär det inte hinnas med. Imorgon slutar vi 15.10. Då blire lite plugg sen gymmet en stund innan träningen. Kvällen kan bli riktigt rolig :D

Nu ska jag förbereda mig inför tyskaredovisningen imorgon. Sen väntar sängen!

PUSS, vi ses i dimman imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback