Trippelboll

Dagen började med en grov försovning vilket resulterade i att jag fick ta bussen och hann precis i tid till kemilabben!

Fortsättningsvis hade vi fysiklabb, lunch och en inställd samhällslektion. Välbehövligt. Jag och min käre pojkvän satte oss i biblioteket och pluggade fysik. Det känns som att det mesta börjar sitta i huvudet nu. Ingen panik ialf. Sista lektionen var matte som slutade 14.15.

15.30 var det dags att börja träna till trippelbollen med start idag. Alltid kul med lite variation (och inte bara fotboll hela tiden). Sporterna är ju förrutom fotboll även innebandy och volleyboll.

En timmes tränande sen tog jag och Carro en sväng förbi gymmet :) skönt! Sen gick jag hem och duschade och nu har jag ätit pasta med köttfärssås och tittat på Andra Avenyn! :)

Nu blire plugg!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lovisa

Mm det är bara bra, fast tror jag börjar bli sjuk;(

Mmm man såg typ massvis men jag hittade ett par väldigt snygga i Örebro förra sommaren. Rea dessutom har jag för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback